Bloog Wirtualna Polska
Jest 1 094 815 bloog闚 | losowy blog | inne blogi | zaloguj si | za堯 bloga
Kana ATOM Kana RSS

Zdj璚ia w galeriach.


Przygoda : Odkrywcy z Bitterlandii .

sobota, 28 maja 2011 9:50

Hej, w jednym z komentarzy przeczyta貫m 瞠 chcecie przygod z Evronem. Wiec prosz . ;P

Piszcie i nie wstyd嬈ie si. O cokolwiek poprosicie . Ja zdo豉m oczywi軼ie wprowadzi zmiany na Blogu . xD

 

A wi璚 na pocz徠ku klikamy na mapk w prawym dolnym rogu. Tam klikamy na Bitterlandi i zaczynamy ekscytuj帷 przygod . ;p

Ella i Max opowiadaj nam t straszn wiadomo嗆 .

Wtedy Max daje nam wspania造 strój agenta i kamer . Klikamy na nie . Nast瘼nie wsiadmy na statek i lecimy do Bitterlandi .

Niestety musimy awaryjnie l康owa, wi璚 u篡wamy ig造 aby przebi balony .

Po wyl康owaniu jeste鄉y z Maxem obolali po twardym l康owaniu . Nast瘼nie klikamy znowu na ig喚 i klikamy na jednego z robotników a wtedy wysypie si m彗a z worka . Klikamy na ni i klikamy najpierw na siebie a pó幡iej na Maxa . Kolejnym krokiem jest wzi璚ie worków m彗i od robotników . Klikamy na nich, potem udajemy si do zamku Evrona.

W zamku Max mówi do nas aby鄉y poszli rzuci worek m彗i na gór . Wtedy on zwróci na siebie uwag stra積ików a my klikamy na aparat . Wtdy robimy zdj璚ie Evronowi . 

Niestety plan Max nie dzia豉 d逝go i zostali鄉y okr捫eni przez stra積ików Evrona . Wtedy zjawia si Ella ze statkiem lataj帷ym i ratuje nas .

 

KONIEC .!


Podziel się
oceń
4
0

komentarze (2) | dodaj komentarz

Jak przej嗆 puzzle w przygodzie "Big Foot"

poniedzia貫k, 01 listopada 2010 12:48
Wiele Pand ma z tym problem. A to jest na prawd bardzo 豉twe :-D. Oto instrukcja jak przej嗆 puzzle :



Tutaj s ponumerowane puzzle. Ka盥y kawa貫k puzzle ma sw鎩 numerek. I tak :
- puzzel nr. 6 przesuwamy w d馧
- puzzel nr. 3 w d馧
- nr. 2 w prawo
- nr. 5 w g鏎
- nr. 4 w prawo
- nr. 1 w d馧
- nr. 5 w lewo
- nr. 2 w lewo
- nr. 3 w g鏎
- nr. 4 w prawo
- nr. 8 w g鏎
- nr. 6 w lewo

I gotowe :-]. Mam nadziej, 瞠 niczego nie pomyli豉m i 瞠 instrukcja jest zrozumia豉 :-D.


Podziel się
oceń
28
4

komentarze (7) | dodaj komentarz

Historia mi這sna Amalury

wtorek, 13 kwietnia 2010 19:14
Ta przygoda opowiada o mi這軼i dw鏂h Pand - Joshua i Amalury. Los ich rozdzieli i kl徠wa zapad豉 na Panfu. Musimy uratowa wysp 陰cza ich spowrotem!
Najpierw idziemy do rozbitka na pla篡. Morze wyrzuci這 go na brzeg. Biedaczek bredzi (cytuj) "Wielka g這wa Pandy... taka samotna.... mi這嗆.... trzy Pandy... t瘰knota... Hmmm... Kamaria.... I wszystkie te gwiazdy... Och, moja g這wa!... Tornado... Potrzebuj pomocy..."



Mo瞠 Kamaria co zaradzi. Id幟y do niej czym pr璠zej. Kamaria znalaz豉 pewne zio這, kt鏎e leczy udr璚zone dusze. Aby tam doj嗆 musimy rozwi您a zagadk :

Zielonej ro郵iny szukaj uwa積ie,
Co wysoko ro郾ie na kamieniu
Z oddali j wida,
I Ty zobaczysz j w oka mgnieniu!

Zielona ro郵ina rosn帷a wysoko na kamieniu? Hmmm.... gdzie jest najwy窺zy punkt na Panfu? No tak! Wulkan! Id幟y tam.



Hmmm.... nie widz tu 瘸dnej dziwnej ro郵iny.... Ale fraza "Co wysoko ro郾ie na kamieniu"... To musi by tu! "I Ty zobaczysz j w oka mgnieniu" Mo瞠 tu chodzi o... teleskop! Zerknijmy przez niego. Hmmm.... Tu te nie ma 瘸dnej ro郵inki... Opr鏂z palm oczywi軼ie ;-).  Zaraz, zaraz.... w lewym dolnym rogu jest ma貫 鈍iate趾o....



Kliknijmy na nie.



Wow! Jeste鄉y w jakim lesie! I s tu nawet jakie ro郵inki! Ale tylko te zielone, mog leczy udr璚zone dusze!



Zbieram te zio豉 i wracamy do rozbitka. Czuje si o wiele lepiej, ale nadal nic nie mo瞠 sobie przypomnie... Wr鵵my do niego jutro.

Nast瘼nego dnia rozbitek przypomnia sobie, 瞠 na Panfu zosta豉 rzucona kl徠wa! Nie pami皻a dok豉nie wszystkiego, ale wie, 瞠 znalaz si w wielkeij kamiennej g這wie Pandy! Swoje poszukiwania zacz掖 w bibliotece. Mo瞠 tam znajdziemy jak捷 wskaz闚k? Id幟y do biblioteki. Na jednym ze stolik闚 le篡 dziwna ksi璕a...



Znajduje si w niej ta mapa :



Na mapie jest zaznaczony port. Chod幟y tam. Mo瞠 stary rybak nam pomo瞠?



Niestety rybak nie czuje si dobrze i powie nam co tylko je郵i mu przyniesiemy mocnej kawy. :-D Kawunia jest w kiosku (na basenie).



Wracamy do rybaka i dajemy mu kaw. Jednak w kawie by rum i rybakowi zakr璚i這 si w g這wie. Nie pami皻a gdzie zostawi w璠k. Je郵i mu j przyniesiemy na pewno nam opowie o rozbitku. Jego w璠ka znajduje si w sklepie z ubraniami (w mie軼ie ten po 鈔odku).




Gdy oddamy rybakowi w璠k, opowie on nam histori rozbitka. Nale瘸 on niegdy do za這gi rybaka. Lecz niedawno, zacz掖 m闚i dziwne rzeczy : co o zakochanych Pandach i kl徠wie na Panfu! P騧niej rozp皻a豉 si straszliwa burza i biedaczek wypad za burt! Rybak s康zi, 瞠 to mo瞠 mie zwi您ek z pos庵iem w bibliotece.



Pod pos庵iem znajduje si napis : "Dla mojej dobrej przyjaci馧ki Kamarii". Ona bierze udzia chyba we wszystkich przygodach! ;-) Id幟y do jej wie篡, aby dowiedzie si czego wi璚ej. Kamaria opowiedzia豉 mi tak pi瘯n histori, 瞠 postanowi豉m umie軼i j tu w ca這軼i : "To hisotria o mi這軼i i cierpieniu. O dw鏂h z豉manych sercach i wyj徠kowym uczuciu. Pos庵 przedstawia pewn Pand, kt鏎a 篡豉 bardzo dawno temu. Nazywa si Joshua. Pozna豉m go jako m這da dziewczyna. Cz瘰to przychodzi odwiedzi moich rodzic闚. Kiedy ofiarowa mi ten pos庵, kt鏎y postanowi豉m odda do biblioteki Panfu. Joshua by bardzo zakochany w pewnej m這dej Pandzie. Na imi mia豉 Amalura. Tworzyli razem szcz窷liw par a do dnia, gdy Amalura znikn窸a bez 郵adu. Joshua szuka jej ca造mi dniami, miesi帷ami i latami, niestety nie odnalaz jej. Przez reszt 篡cia Joshua by zrozpaczony i samotny. Wiele lat p騧niej zmar z t瘰knoty za swoj ukochan. Nigdy nie zapomnia swej jedynej mi這軼i! Do dzi nie wiadomo co si sta這 z biedn Amalur ani gdzie znikn窸a. Tu przed 鄉ierci Joshua rzuci kl徠w na Panfu. By w闚czas z造 na ca造 鈍iat... Nigdy wi璚ej 瘸dna Panda mi這軼i nie zazna!  Ka盥a 透a smutku, kt鏎 wylewa sp造wa陰 do oceanu. Joshua p豉ka tak cz瘰to, 瞠 Panfu zosta這 niemal zalane. Ju za kilka tygodni Panfu mo瞠 znikn望 pod wod!"

Kamaria zm璚zy豉 si opowiadaniem tej historii. Musimy wr鏂i do niej za trzy dni. Wtedy powie nam jak uratowa wysp.


Za trzy dni wracamy do Kamarii. Nie wie ona dok豉dnie jak mo積a uratowa wysp, ale powie nam pewn wskaz闚k : Je郵i po陰czy sie Joshu i Amalur, kl徠wa zostanie zdj皻a. Jednak nikt nie wie gdzie oni si znajduj.Wr鵵my do biblioteki i jeszcze raz dok豉dnie obejrzymy pos庵. Gdy klikniemy na pos庵, wyskakuje nam taka zagadka :

 Tam gdzie woda z nieba tryska m鎩 dom si mie軼i.
Sprawd co kryje si za mn i czy kamie si tam zmie軼i!

"Tam gdzie woda z nieba tryska"? Chodzi o deszcz? Ale na Panfu nigdzie nie pada deszcz! Hmm.... I o co chodzi z tym kamieniem?! "Tam gdzie woda z nieba tryska..." Mo瞠 chodzi o wodospad? W d簑ngli jest chyba jeden.....



Spr鏏ujmy tam wej嗆......



Wow! Za wodospadem jest ukryta jaskinia!



S tu jakie trzy wn瘯i. Gdy na nie klikniemy ukazuje nam si informacja :

Je郵i chcesz odnale潭 kamienie, porozmawiaj z Krow.

O co chodzi? Z jak Krow??? Czy瘺y z krow, kt鏎a jest w stadninie koni? :-]



Eee.... w徠pi! ;-) A wi璚 o jak krow mo瞠 chodzi.... Hmmm.... Nie wiem... Mo瞠 tu nie chodzi o "篡w" krow? Mo瞠 gdzie jest jaki obrazek krowy, albo.... Zaraz! Przecie w zamku jest dywan w krowie 豉ty! Eee... a mo瞠 to nie o to chodzi? W ko鎍u jak dywan mo瞠 nam powiedzie gdzie znajduj si kamienie? :-D No ale spr鏏owa nie zaszkodzi....



To s drzwi, kt鏎e prowadz do pomieszczenia z dywanem z krowy.

Haloo.... Panie dywanie.... Mo瞠 nam pan powiedzie gdzie s kamienie? :-D Nie no 瘸rty sobie robi....



Aaaaaaaaaaaa!!  Duch! Duch krowy! Ratuj si kto mo瞠!   :-O   

;-) Zapewniam, 瞠 to nie Photoshop ;-). To prawdziwy duch. Jeszcze nigdy nie rozmawia豉m z duchem :-|.

No to przedstawi tu m鎩 dialog z duchem krowy :

- Eeee... No hey!
- 妃iesz chodzi po moim ciele, ty 鄉iertelniku? Czy ci nie wstyd?
(Zapowiada si ciekawie..)
- No ja tego tu....
- Nazywam si Panager i by貫m niegdy dumn Pand zanim zamieniono mnie w krow.
(Panda zamieniona w krow! Ciekawe...)
- Pando, czy nie wiesz, 瞠 umar造m si nie przeszkadza?
- Wiem, pani krowo, znaczy Pando.... Eee...
- B康 tak mi造 i pozw鏊 mi troch odpocz望. Wr鵵 do mnie jutro, b璠 wtedy w lepszej formie.

Tyle lat spa jako dywanik i nadal mu ma這 :-]? A wi璚 wr鵵my jutro...

Nast瘼nego dnia idziemy do krowy :

- Dzie doberek!
- Zn闚 鄉iesz mnie niepokoi? Szaleniec!
- No przecie powiedzia貫, 瞠bym przysz豉 do Ciebie dzisiaj! (o_o)
- Chcesz, 瞠bym ci da trzy magiczne kamienie?
- A wiesz gdzie mo積a je znale潭?
- Tak. Wiem gdzie mo積a je znale潭.
- A powiesz gdzie mo積a je znale潭? :-]
- Pomog ci tylko, je郵i ty pomo瞠sz mi uwolni si z tej kl徠wy.
- Hmm... czy ja wiem...
- Mam ju do嗆 bycia duchem krowy!
- No dobra! Jak mog ci uwolni z kl徠wy?
- S造sza貫m o istnieniu pewnego eliksiru, kt鏎y m鏬豚y mnie uwolni z kl徠wy.
- Ok. Jak go zdoby?
- Potrzebuj najpierw trzech rzeczy.
- A jakich to rzeczy potrzebujesz? :-D
- Przynie mi krem do opalania, 郾ieg z wulkanu oraz cukier.
- Eeee.... na pewno?
- Postaram si przyrz康zi ten eliksir.
- No dobra.... to lece po te sk豉dniki!

Hmmm.... Zobaczmy na nasz list zakup闚 :-]:
1. Krem do opalania
2. 好ieg z wulkanu
3. Cukier

Krem do opalania mo瞠 by na basenie. Hmmm... nie ma.... Mo瞠 w kiosku?



Jest! I mamy r闚nie cukier! Teraz pozosta tylko 郾ieg z wulkanu.



Mamy ju wszystko. Wr鵵my do krowy.

- Wow! Naprawd sam to zrobi貫? Gratulacj! Spr鏏uje przyrz康zi eliksir.
- Ok!
- Wr鵵 do mnie jutro.
- :-/ No dobra...


(Nast瘼nego dnia)

- ... To straszne! Eliksir nie zadzia豉. Nadal jestem krow! Jak mog貫m uwierzy, 瞠 kl徠wa tak 豉two zniknie...
- Aha....
- Jednak chcia豚ym ci podzi瘯owa za trosk i dlatego pomog ci. By mo瞠 wtedy kl徠wa przestanie dzia豉. Oto pierwszy kamie.
- Pomo瞠sz mi? Na prawd! Super!

Krowa daje nam pierwszy kamie.

- Musisz sam odnale潭 drugi kamie. Rozwi捫 t zagadk, a znajdziesz go :

 Siedz w ciemno軼iach z moimi l郾i帷ymi przyjaci馧mi.
 Muzyka zawsze nam towarzyszy.

-
Dzi瘯uj za zagadk! Widzimy si p騧niej! Papa!

Hmmm... Muzyka jest na dyskotece. Jednak tam kamienia nie ma. L郾i帷y przyjaciele.... Zwarzywszy na to, 瞠 t zagadk "m闚i" kamie, l郾iacy przyjaciele mo瞠 r闚nie odnosi si do kamieni, a l郾i帷y  mo瞠 oznacza kamienie szlachetne. Mo瞠 chodzi o jakie klejnoty? Klejnoty i muzyka... Hmmm... O ile si nie myl, w jaskini (tam gdzie maszyna zmniejszaj帷a) s r騜ne klejnoty na 軼ianach...



...ale przecie tam nie ma muzyki....

Momencik! Po 鈔odku  jest gra o nazwie Sintepan! Mo積a w niej komponowa muzyk!



Kamie musi by w tej jaskini....



Jest! Jupi!

Dosta貫 w豉郾ie kamie zazdro軼i. Id teraz do Ducha Krowy, aby odnale潭 ostatni kamie.

No to idziemy do naszej poczciwej me熥i... :-D

- Widz, 瞠 odnalaz貫 drugi magiczny kamie. Gratulacje, Pando!
- A dzi瘯uj, dzi瘯uj...
- Teraz zosta ci ju tylko trzeci kamie do odnalezienia. Jest schowany w basenie.
- I za to ci lubi! 畝dnej zagadki - od razu, bez owijania w bawe軟! ;-)

Id na basen, a kamienia nie ma... Oj, czy mo瞠 Krowa 瘸rtowa豉 z tym basenem? :-] Nieee.... to musi by tu... Jest za latarni! Ja to mam sokoli wzrok xD.



Je瞠li jeszcze tego nie zrobi貫, to udaj si to udaj si do wodospadu i umie嗆 trzy magiczne kamienie za nim.

P鎩d幟y zatem do wodospadu.... :-] W堯禦y kamienie do wn瘯 i...



DUCH!!!! KOLEJNY!!! CZY W TEJ ZAGADCE S SAME DUCHY??!!!

- Nareszcie po tylu latach jestem wolna!
- Eeee.... Witam...
- Gdzie jest m鎩 ukochany Joshua? Musisz mnie do niego zaprowadzi!
- Ale ja nie wiem gdzie on jest...
-  Musz wszystko mu wyt逝maczy. Nie chcia豉m go opuszcza.
- Czy ty mnie w og鏊e s逝chasz?
- Panager mnie porwa i zamkn掖 tutaj.
- Panager? Ta krowa?
- Ale gdzie jest Joshua?
- A bo ja wiem :-].
- Niestety nie wiem gdzie on jest. Mam jedynie t ma豉 wkaz闚k :
 Tam gdzie ciebie strach po瞠ra
 Jego dom si mie軼i
 Wejd w jego paszcz
 I sprawd co jego wn皻rze
W sobie zmie軼i.

-
Aby go odnalaz dam ci ma陰 wskaz闚k : raz, dwa, trzy, dwa, trzy, jeden.
- Wielkie dzi瘯i! Kolejna zagadka!

Tam gdzie ciebie strach po瞠ra...  Gdzie si boj? W ciemnych i dziwnych miejscach... Magiczny las jest dziwny! Wejd w jego paszcz... Hmmm... Jedno z drzew przypomina wielk paszcz!



Chyba musimy tam wej嗆.... Raz kozie 鄉ier!




Wow! To jaka g鏎a! Albo co w tym rodzaju... Jest w kszta販ie g這wy Pandy! To pewnie o niej m闚i rozbitek! Tutaj musi by uwi瞛iony Joshua. Amalura powiedzia豉 :
Aby go odnalaz dam ci ma陰 wskaz闚k : raz, dwa, trzy, dwa, trzy, jeden. Raz, dwa trzy, dwa, trzy, jeden... Pewnie chodzi tu o jaki kod! Tylko jaki... a raczej - gdzie go wpisa! Hmmm... zdaje si, 瞠 trzy pierwsze "z瑿y" si ruszaj!



Spr鏏ujmy... raz, dwa, trzy, dwa, trzy, jeden... Zak豉daj帷, 瞠 pierwszy z帳 to ten po lewej stronie...







Uda這 nam si! Zrobili鄉y to! Amalura i Joshua znowu s razem... na wieki ;-). Ich mi這嗆 przetrwa ca貫 stulecia serce. To nie by豉 豉twa przygoda. Wymaga豉 sprytu i znajomo軼i wyspy. Ale ci篹ka praca pop豉ca! W nagrod mamy satysfakcj z tego, 瞠 uratowali鄉y wysp przed kl徠w, ale otrzymujemy r闚nie ma造 prezent...



Cudown peleryn! Do zobaczenia! :-]


Podziel się
oceń
39
6

komentarze (47) | dodaj komentarz

Dekorowanie chatki Pokopets闚

wtorek, 06 kwietnia 2010 18:02
Elosie potrzebuje naszej pomocy! Naszcz窷cie nie chodzi tu o Boneza! Musimy jej pom鏂 w udekorowaniu obory Pokopets闚. Biedne zwierzaki czuj si tu odosobnione. Dawniej 篡造 w d簑nglach i lasach, wi璚 teraz w pustej chatce s smutne. Ale Eloise ma pomys jak umili tym stworzonkom 篡cie. Zmienimy obor w sal d簑nglostatyczn. To po陰czenie sali gimnastycznej i d簑ngli. P鎩d幟y do trenera, kt鏎y da nam drabinki do wspinaczki. Trener jest na torze wy軼igowym.



Gdy mamy ju drabinki wr鵵my do Eloise. Gdy ona b璠zie je zak豉da my p鎩d幟y do Kamarii po magiczne zio豉. S to specjalne zio豉, z kt鏎ych bardzo szybko wyrosn ro郵inki. Gdy otrzymamy nasiona, wr鵵my do Eloise. B璠ziemy potrzebowali konewki, aby je podla. Konewka jest w San Franpanfu.



Z reszt przygody ju chyba sobie poradzicie ;-).
Podziel się
oceń
6
2

komentarze (5) | dodaj komentarz

Big Foot

wtorek, 06 kwietnia 2010 9:49
Z造 Bonez umie軼i Wielk Suszark na szczycie g鏎y Panfu i skierowa j w stron Lodowej G鏎y, na kt鏎ej mieszka Big Foot z rodzin, aby j powoli roztopi. Chod幟y na pla輳 karaibsk i pom騜my Big Footowi zatrzyma suszark i uratowa jego rodzin i dom! Ale niestety Yeti jest g這dny. Yeti jedz ryby, wi璚 chod幟y do rybaka.



Rybak oczywi軼ie nam pomo瞠, ale nie pami皻a gdzie zostawi w璠k.... No c騜, skleroza nie boli ;-). Pami皻a tylko, 瞠 gdy j zostawia co mu przefrun窸o nad g這w... Czy瘺y to by nietoperz z jaskini w d簑ngli?



安ietnie! Mamy ju w璠k. Teraz wr鏂my do rybaka. B璠zie on potrzebowa troch czasu, aby z這wi ryb, wi璚 w mi璠zyczasie zagrajmy w jak捷 gr (np. Pop it). Teraz mamy ju ryb.



Id幟y zatem do Yeti... Ale Yeti nie jest zadowolony, bo ta ryba jest surowa, a on nie jada surowych ryb....



To nie, tamto nie. To jest surowe, tamto zbyt spieczone... A CO JA JESTEM?! MO浩 MU JESZCZE B犵 吉IADANIE DO 荅KA PRZYNOSI??!!

Nie no sorry ponios這 mnie :-].

A, wi璚 musimy t rybk dla naszego Pana Marudy usma篡. Id幟y do restauracji Bruna. Niestety sko鎍zy mu si olej. Podobno niekt鏎e Pandy smaruj si olejkiem, aby ich futra by造 l郾i帷e. Mo瞠 takiego oleju u篡jemy? Jest w salonie pi瘯no軼i.



Bruno ma zam闚ienie na kilka kilo frytek (!), wi璚 nasze paluszki rybne b璠 gotowe dopiero jutro.

Nast瘼nego dnia przychodzimy do Bruno. Nasze paluszki rybne s ju gotowe. Teraz zanie鄉y je Yeti. On i jego rodzina mieszkali sobie spokojnie na g鏎ze lodowej. Ale pewnego dnia Bonez  zrobi Wielk Suszark i ustawi j tak, aby roztapia豉 g鏎. Chce z豉pa Yeti i sprzeda je do Zoo! Hmm... w sumie to ca趾iem niez造 pomys.... w ko鎍u ten Yeti ca造 czas marudzi... :-D Oczywi軼ie 瘸rtuj! Przecie nawet taki maruda nie zas逝guje na siedzenie w ciasnej klatce i jedzenie surowych ryb.... :-D Poznaj nasz dobro Yeti! Wy陰czymy Wielk Suszark i zostaniemy bohaterami! B璠ziemy na pierwszych stronach gazet! Taaa.... tylko naj-sam-pierw trzeba znale潭 t suszark.... :-D Hmmm.... Gdzie ona mo瞠 by.... No dobra powiem Wam xD. Jest w szatni na basenie. Ale 瞠by mo積a by這 tam wej嗆 trza pogada z ratownikiem. On trz瘰ie portkami i boi si tam wej嗆 :-] Jak ju z nim pogadali鄉y to wchodzimy do szatni. Z jednej szafki wydobywa si dziwne 鈍iat這... Hmm....




Wejd幟y tam...

O nie! Potrzeba nam klucza! Musimy p鎩嗆 do Kamarii.... (Nie wiem dlaczego akurat do niej, ale tak ju jest xD). Kamaria ma klucz od szafki. Ale schowa豉 go na strychu i nie mo瞠 go znale潭. Przyjd幟y do niej jutro.

Nazajutrz wracamy do Kamarii. Odbieramy od niej klucz i idziemy do szatni... Otwieramy tajemnicz szafk. Ciekawe co tam jest.... Czy jest tam przej軼ie do Wielkiej Suszarki?



Hmmm.... nie widz tu 瘸dnej suszarki... Ale przejd幟y dalej - do przej軼ia, z kt鏎ego wydobywa si to dziwne 鈍iat這...

A to co? Jaka 豉mig堯wka? Potrzebny nam jest jeden kawa貫k... Jest w bibliotece.



Teraz, kiedy mamy ju brakuj帷y element, mo瞠my sprawdzi co to za 豉mig堯wka... Ojojoj puzzle! Nie b鎩cie si wcale nie s takie trudne... Lecz je郵i NA PRAWD macie z nimi k這poty, instrukcje znajdziecie w moim wpisie "Jak przej嗆 puzzle w przygodzie "Big Foot"" (kategoria - przygody na Panfu)

Je郵i ju u這篡li軼ie puzzle, mo瞠my przej嗆 dalej...



Tajna baza! Pewnie nale篡 do Boneza. Po lewej stronie s drzwi, a nad nimi - rysunek suszarki. To pewnie przej軼ie prowadz帷e na G鏎 Lodow, gdzie znajduje si Wielka Suszarka. Chod幟y tam.....

O nie! Bonez zabezpieczy drzwi zagadk!



Hmmm... Ja wiem! A Wy? ;-) No pewnie, 瞠 bambusem!

Pytanie numer 2.




Oczywi軼ie z Chin...

Pytanie numer 3.



Ekchm.... Wie kto? :-]  Chyba b璠zie nam potrzebna Wikipedia......

"Panda wielka, nied德ied bambusowy (Ailuropoda melanoleuca) – gatunek ssaka z rodziny nied德iedziowatych, rz璠u drapie積ych."

Wi璚 pierwsza odpowied - Ailuropoda meleanoleuca...
 Jupi! Przej軼ie otwarte! Jest i nasza Wielka Suszarka! Tylko jak j wy陰czy....



Suszarka jest pod陰czona do dziwnego urz康zenia... Mo瞠 gdy je wy陰czymy suszarka przestanie dzia豉?





No pi瘯nie! Znowu jaka 豉mig堯wka! Ale od czego macie mnie :-D. Je郵i chcecie otrzyma nowe wn皻rze do chatki z literek u堯盧ie ROOM. Nast瘼nie wpiszcie STOP - to ju has這 do wy陰czenia suszarki. Teraz wr鵵my do naszej marudy, kt鏎a czeka na pla篡. Na pewno si ucieszy - mo瞠 ju wr鏂i do domu :-]. Yeti rzeczywi軼ie si ucieszy, ale do domu wr鏂i nie mo瞠 - przyp造n掖 tu na ma造m lodowcu, kt鏎y ju si rozpu軼i. Musimy mu pom鏂 w zrobieniu 這dzi. B璠zie nam potrzebny patyk, ig豉, ni i p堯tno, z kt鏎ego zrobimy 瘸giel. Patyk jest zapewne pod jakim drzewem... Czy瘺y w stajni?



P堯tno, ig喚 i nici ma Lili - projektantka. Spytajmy si jej, czy nam po篡czy tych narz璠zi. Lili jest w salonie pi瘯no軼i. Da nam ig貫 i nici, ale p堯tna musi poszuka. Przyjd幟y do niej jutro.

Kiedy Lili da nam ju p堯tno na 瘸giel, idziemy do Big Foota. Teraz Yeti b璠zie potrzebowa lodowca. Idziemy do lodziarni i rzucamy balonem z wod w lodziark.



Teraz zanosimy l鏚 Yeti. Mo瞠 ju wr鏂i do swojej rodziny!



A my otrzymujemy nowy wystr鎩 do chatki : Igloo!


Ps. W internecie znalaz豉m bardzo ciekawe zdj璚ie pandy.... :-]




:-]
Podziel się
oceń
69
4

komentarze (29) | dodaj komentarz

Zdj璚ia w galeriach.


czwartek, 24 kwietnia 2014

Licznik odwiedzin:  71 218  

Wyniki ankiety

Witam! Tu Quindi! Chcia豉bym Wam zada pytanie : czy Szuwarek dobrze prowadzi blooga?

Tak: 76%
Nie: 24%

ㄠczna liczba g這s闚: 236

Ankieta

Witam! Tu Quindi! Chcia豉bym Wam zada pytanie : czy Szuwarek dobrze prowadzi blooga?



O moim bloogu

Masz k這pot z rozwi您aniem zagadki? Tu znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania!

G這suj na bloog






zobacz wyniki

Wyszukaj

Wpisz szukan fraz i kliknij Szukaj:

Subskrypcja

Wpisz sw鎩 adres e-mail aby otrzymywa info o nowym wpisie:

Statystyki

Odwiedziny: 71218

Lubi to

Wi璚ej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl